İşleminizi seçiniz
- Lütfen sipariş numaranızı ve mail adresinizi giriniz (sipariş numaranız faturanın üstünde bulunur "-" den sonraki numarayı girmelisiniz ) ve Siparişi Bul diyerek bir sonraki sayfaya geçiniz.
- Sipariş detaylarınız listelenince Talep Oluştur diyerek bir sonraki sayfaya geçiniz.
- Değiştirmek istediğiniz ürün yada ürünleri ve sebebini seçiniz sonra Değişim seçeneğini seçerek sayfanın altından İstek Gönderin seçerek işlemi tamamlayınız. Eğer ürün yada ürünlerde kusur varsa resmini çekerek resim ekle bölümünden resmini ekleyerek gönderiniz.
- Not bölümüne değiştirmek istediğiniz ürünle ilgili not veya sitemizdeki ürün/ürünlerin linkini ekleyebilirsiniz.
- Lütfen Sipariş Numaranızı ve mail adresinizi giriniz (sipariş numaranız faturanın üstünde bulunur "-" den sonraki numarayı girmelisiniz ) ve Siparişi Bul diyerek bir sonraki sayfaya geçiniz.
- Sipariş detaylarınız listelenince Talep Oluştur diyerek bir sonraki sayfaya geçiniz.
- İade etmek istediğiniz ürün yada ürünleri ve sebebini seçtikten sonra Ücret İadesi seçeneğini seçerek sayfanın altından İstek Gönderin seçerek işlemi tamamlayınız.
Müşteri memnuniyeti Youngkit için en önemli önceliklerden biridir. Satın aldığınız ürünlerden memnun kalmamanız durumunda, aşağıdaki şartlar doğrultusunda iade veya değişim işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
1. İade Şartları
- Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade talebinde bulunabilirsiniz.
- İade edilecek ürünün kullanılmamış, orijinal ambalajında ve tüm aksesuarlarıyla eksiksiz olması gerekmektedir.
- Hijyenik nedenlerle bazı ürünler iade kapsamı dışında olabilir. (örneğin: iç giyim, kulaklık vb. ürünler)
- İade kargo ücreti, ürünün kusurlu ya da hatalı gönderilmesi haricinde müşteriye aittir.
2. Değişim Şartları
- Değişim talepleri de ürün tesliminden sonraki 14 gün içerisinde yapılmalıdır.
- Değişim yapılacak ürünün kullanılmamış ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.
- Stok durumuna bağlı olarak değişim işlemleri gerçekleştirilir. Uygun stok bulunmaması durumunda, tarafınıza bilgi verilir ve alternatif bir çözüm sunulur.
- Değişim kargo ücreti, ürün kusurlu değilse müşteriye aittir.
3. İşlem Süreci
- İade veya değişim talebinizi info@youngkit.com adresine e-posta göndererek başlatabilirsiniz.
- Talebiniz onaylandıktan sonra size gerekli kargo bilgileri iletilecektir.
- Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra kontrol edilerek en geç 7 iş günü içerisinde iade ya da değişim işleminiz tamamlanacaktır.
- İade onaylandığında, ödemeniz ödeme yaptığınız yöntemle tarafınıza iade edilir.
4. Dikkat Edilmesi Gerekenler
- Kargoda hasar gören paketleri teslim almadan kargo görevlisine tutanak tutturarak iade ediniz.
- Kullanılmış, hasar görmüş ya da orijinal ambalajı bozulmuş ürünlerde iade/değişim yapılmaz.